Text bergerak

Untuk Pelawat Baru, Sila ke Facebook Ustazah Ani untuk membincang sekiranya tiada maklumbalas di ruangan Blog ini Terima Kasih.

Thursday 18 October 2012

Latar Belakang Ustazah Thaniah Sulaiman

9 comments:

  1. Salam Ustzh. Tahniah akhirnya siap juga blog baru ni ya.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum ustazah ani..wah..dah ada blog..ok semoga banyak yang dapat dikongsikan di sini...semoga ustazah diberkati dan dirahmati oleh Nya di atas usaha menyebarkan ilmu di alam maya ini..i love u

    ReplyDelete
  3. ustazah..camne nak jadi follower ni

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ustazah ani..saya nak jadi follower tapi xde button follower pun ni...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum....saya mengharapkan komen untuk mempertingkatkan mutu blog ini untuk memudahkan kepada para pembaca Blog Ustazah Ani

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikum salam.... saya akan selalu komen...hehe tapi alhamdullilah medium yg tazah gunakan ni lagi bagus kerana lebih public dan lagi teratur... buat tazah ani dan adik syukri ..we all will be standing behind u.. :)

      Delete
  6. Syukran..cha sayang..kkani dan adik syukri..sungguh happy sekurang2nya blh berkongsi ngan teman2 ceramah ustzh di penang.. w pun jauh kita msh blh berhubung ..syukur2...luv u cha:))

    ReplyDelete
  7. t ksh yg x terhingga buat kak Sri Anda, akuma, sasha, harikays dn shbt2 tercinta yg like dan jd followers blog ustazah ani...semoga niat utk berdakwah dpt keberkatan dr Ilahi..amin,,,teruskan sokong ustzh ya...:))

    ReplyDelete